miercuri, 3 august 2011

O spaima nocturna

Vreau sa ma duc la culcare, dar mi-e frica. M-a pus necuratu' sa ma uit la televizor si am dat acolo peste cea mai urata femeie din cate s-au nascut si se vor naste vreodata: Oana Stanciulescu. Degeaba se fardeaza ea, degeaba isi studiaza zambetul in oglinda, tot urata e, ba parca machiajul o urateste si mai mult. Unde pui ca are cea mai antipatica voce din cate mi-a fost dat sa aud. Pe langa aceasta trista creatura, Andreea Pora e miss univers.

Ideea e ca exista multi oameni urati cu crăci, dar care se fac simpatici prin felul lor de-a fi. De exemplu, Fernandel. Sunt unii urati care sunt atat de buni la suflet ca pana si pasarile cerului coboara si se odihnesc pe umerii lor. Nu e cazul cu Stanciuleasca. Aceasta uratanie absoluta are si o rautate innascuta, un talent de a prezenta totul de-a-ndoaselea, facand din bine rau si din rau si mai rau. Ea este tocmita sa injure PDL, primul ministru si presedintele. Orice-ar face acestia, apare Stanciuleasca si, bulbucandu-si ochii de peste putred, croncane pe un ton egal minute in sir, explicandu-ne ca e vorba de ceva foarte ingrozitor de rau. 
Mi-e sila sa dau exemple, nu-mi incarc memoria cu asa ceva. Problema e ca mi-e somn si mi-e frica sa ma culc. Nu am nici macar o sticla de whisky, sa ma ajute sa uit.


3 comentarii:

  1. Cere-i una lui Base, din rezerva de stat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cei care comenteaza exteriorul nu au "interior". In spatele cuvintelor nu se afla aura unui gentlemen, ci un ordinar de toate zilele. Un om obisnuit care se crede inteligent (basist, pedelist sau cum vrea el sa se cheme). Unde sunt seniorii, cei care pot in mod degajat, echidistant sa spuna sau sa interpreteze corect situatiii, persoane, etc?

    Pacat ca tara noastra este populata cu astfel de specimene.Doamne, ajuta poporul roman sau macar pe cei care au mai ramas lucizi.

    RăspundețiȘtergere

După mine!