sâmbătă, 6 august 2011

O pedeapsa infricosatoare

Acum vreo ora, m-am hotarat sa dau o fuga pana la piata. Am de gand sa fac o mancare de vinete si imi lipseau cativa ardei - si grasi si iuti. Cand am coborat, in usa blocului am dat peste o negresa supraincarcata. Stiam ca la noi in bloc stau cu chirie niste negrese, dar pana azi habar n-am avut unde anume. Vazand ca duce nu stiu cate bagaje, am intrebat-o daca vrea s-o ajut. N-a inteles, stie romana cat stiu eu limba alora de prin Mali. A dat-o pe engleza. OK, am intrebat-o in engleza. Mi-a adresat un zambet larg si mi-a atras atentia ca geamantanul e foarte greu. I-am spus ca sunt un tip puternic si am insfacat geamantanul. Avea dreptate, era greu. Dar nu asta a fost problema. Cred ca am descoperit o noua lege de tip Murphy: "daca dai in scara blocului peste o negresa supraincarcata si te oferi sa-i duci un geamantan, cu siguranta o sa trebuiasca sa-l duci pana la ultimul etaj". Asa ca asta a fost, am carat geamantanul ala pana la acoperis.
Cand am iesit in canicula, alta belea: se auzeau niste manele la maximum, ceva atat de dezgustator incat mi-a venit sa fac cale-ntoarsa. Dar nu pot face vinete fara ardei, asa ca am mers mai departe. Muzica venea din curtea unei case de tigani. Adevarul e ca in aproape zece ani de cand stau aici, nu m-au deranjat niciodata. Asa ca am zis: treaca de la mine. 
Dar cred ca asta ar fi o pedeapsa cu care daca as fi amenintat, as semna orice mi s-ar baga sub nas: sa car bagaje de negrese opt ore pe zi, pe manele date la maximum de tigani!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!